cropped-Favicon.png

Sociaal intranet, de heilige graal voor engagement van jouw CRM strategie.

In de wereld van CRM is maar één waarheid; alle disciplines werken samen aan customer engagement.

In de wereld van Customer Relationship Management zijn communicatie en interactie de hoekstenen die de brug vormen tussen jouw organisatie en jouw prospects en klanten.

Bovendien; de beste CRM-ervaring begint met toegang tot informatie, data en applicaties, met 1 keer inloggen. Met het sociaal intranet bouw je zowel aan de interne als de externe relatieverbanden. Dat is de kracht van 1 centraal platform voor alles!

Geen gedoe meer om alles aan elkaar te knopen, stick to 1 big family.

Klanten betrekken in jouw CRM strategie? Dat zou je CRM wel eens een flinke boost kunnen geven,

Floris CRM Workspace verbindt alle teams naadloos, van sales en marketing tot HR en klantenservice. Het management heeft geen excuses meer, want alle essentiële rapportages zijn direct beschikbaar op het intranet. Door marketing en sales te verenigen, smeden teams een sterk verbond met jouw klanten. Hoewel klanten aansluiten op jouw CRM-community wellicht nog een stap te ver is, zou dit een enorme boost kunnen geven aan engagement.

4 Goede redenen om samen content te maken.

Samenwerken zorgt voor een gevarieerd content aanbod.

1. Consistentie en ritme: Wanneer je samenwerkt, blijf je consequent in je contentcreatie. Dit geldt zowel voor social media als blogs.

2. Creatieve inspiratie: Samen brainstormen leidt tot nieuwe ideeën en perspectieven. Je kunt elkaars ervaringen en kennis delen om waardevolle content te creëren.

3. Efficiëntie: Door taken te verdelen, kun je sneller content produceren. Denk aan het schrijven van blogposts, het maken van afbeeldingen of het opnemen van video’s.

4. Diversiteit: Verschillende mensen hebben verschillende stijlen en interesses. Samenwerken zorgt voor een gevarieerd aanbod van content.

Data is de levensader van je business, met de juiste technologie word je datagedreven.

Dark social is geen blinde spot, ook de campagnes op LinkedIn zijn prima te analyseren.

Floris CRM bevat alle belangrijk rapportages voor marketing en sales. Verbonden met de CRM database geven deze rapporten real-time data vrij op elk moment.

Dit rapport geeft de response weer op jouw inbound marketing response; hoeveel nieuwe opportunities per branche, verkoper en grote van de organisatie.

Nooit meer stressen voor een ingelaste vergadering, nooit meer ad-hoc rapportages maken! Ga mij nu niet vertellen dat jij het leuk vind om in de weekenden verkooprapportages te maken.

Houd jouw opportunities scherp in de gaten voor follow up.

Verbeter je verkoopsnelheid door de zwakke schakels te ontdekken.

Offertes maak je met CRM, dan kun je natuurlijk ook gemakkelijk een forecast produceren. Bovendien zijn metrics over verkoopsnelheid en gewonnen en verloren dan ook te maken.

Door regelmatig je verkoopsnelheid te berekenen, kun je eerdere en huidige resultaten vergelijken. Dit helpt bij het evalueren van wijzigingen in het verkoopproces en het identificeren van sterke en zwakke punten.

Een forecast is natuurlijk ook nutig voor maatregelen om overschotten te voorkomen.

Teams die als een geoliede machine samenwerken aan en met CRM zorgen voor de optimale communicatie en interactie met prospects en klanten.

Verbeter de interactie en de communicatie in jouw teams.

Een gezondheid score geeft een indruk van de prestaties van je CRM, maar dat is niet voldoende om de engagement en mindset te bevorderen. Een (h)echte CRM community gaat dat wel. Een soort van LinkedIn maar dan een beetje anders. Je CRM sociaal intranet is daarvoor een ideaal platform. Het plaatsen van posts, newsfeeds, hulpvideo’s, daarvoor heeft SharePoint standaard functies, het is geen hogere wiskunde het platform op te tuigen. Je begint gewoon heel eenvoudig, zodat je gebruikers vanzelf enthousiast worden.
Waarom moet CRM een community zijn, een platform op een sociaal intranet!
Hoe SharePoint Sociaal Intranet je gaat helpen om alle teams te laten samenwerken.
Een digitale werkplek is de som van een traditioneel intranet en sociaal intranet en webbased software.
Hoe gaan teams samenwerken door een sociaal intranet? 5 voorbeelden uit de praktijk!
Elk teamlid heeft het laatste nieuws over de klant of project, er is maar 1 Startpunt en 1 dashboard voor alles!
Verkopers hoeven geen rapporten te maken, management participeert in CRM, ze zoeken zelf de rapporten op.
Never walk alone thought leadership strategie, Gebruik waardevolle inzichten van alle leden van je team.
Voor je collega iets oplossen, omdat alle digitale objecten in 1 centrale bibliotheek liggen opgeslagen.
Proactief ondersteunen gebruikers, want er is geen wildgroei van apps en tools. Dat maakt alles beter beheersbaar!
Een sociaal intranet versterkt communicatie, waardoor betrokkenheid voor CRM verbeterd. Dan ga je de investering terugverdienen!
Vorige slide
Volgende slide
FlorisNew

365 CLOUDHOUSE

KVK: 62007955

BTW: NL001 551 225 B64

IBAN: NL60 ASNB 0782 5087 82