In de wereld van Customer Relationship Management zijn communicatie en interactie de hoekstenen die de brug vormen tussen jouw organisatie en jouw prospects en klanten.
Bovendien; de beste CRM-ervaring begint met toegang tot informatie, data en applicaties, met 1 keer inloggen. Met het sociaal intranet bouw je zowel aan de interne als de externe relatieverbanden. Dat is de kracht van 1 centraal platform voor alles!
Floris CRM Workspace verbindt alle teams naadloos, van sales en marketing tot HR en klantenservice. Het management heeft geen excuses meer, want alle essentiële rapportages zijn direct beschikbaar op het intranet. Door marketing en sales te verenigen, smeden teams een sterk verbond met jouw klanten. Hoewel klanten aansluiten op jouw CRM-community wellicht nog een stap te ver is, zou dit een enorme boost kunnen geven aan engagement.
1. Consistentie en ritme: Wanneer je samenwerkt, blijf je consequent in je contentcreatie. Dit geldt zowel voor social media als blogs.
2. Creatieve inspiratie: Samen brainstormen leidt tot nieuwe ideeën en perspectieven. Je kunt elkaars ervaringen en kennis delen om waardevolle content te creëren.
3. Efficiëntie: Door taken te verdelen, kun je sneller content produceren. Denk aan het schrijven van blogposts, het maken van afbeeldingen of het opnemen van video’s.
4. Diversiteit: Verschillende mensen hebben verschillende stijlen en interesses. Samenwerken zorgt voor een gevarieerd aanbod van content.
Floris CRM bevat alle belangrijk rapportages voor marketing en sales. Verbonden met de CRM database geven deze rapporten real-time data vrij op elk moment.
Dit rapport geeft de response weer op jouw inbound marketing response; hoeveel nieuwe opportunities per branche, verkoper en grote van de organisatie.
Nooit meer stressen voor een ingelaste vergadering, nooit meer ad-hoc rapportages maken! Ga mij nu niet vertellen dat jij het leuk vind om in de weekenden verkooprapportages te maken.
Offertes maak je met CRM, dan kun je natuurlijk ook gemakkelijk een forecast produceren. Bovendien zijn metrics over verkoopsnelheid en gewonnen en verloren dan ook te maken.
Door regelmatig je verkoopsnelheid te berekenen, kun je eerdere en huidige resultaten vergelijken. Dit helpt bij het evalueren van wijzigingen in het verkoopproces en het identificeren van sterke en zwakke punten.
Een forecast is natuurlijk ook nutig voor maatregelen om overschotten te voorkomen.
365 CLOUDHOUSE
KVK: 62007955
BTW: NL001 551 225 B64
IBAN: NL60 ASNB 0782 5087 82