cropped-Favicon.png
crm datawarehouse

DATAWAREHOUSE FOR DUMMIES - LOW CODE TECHNOLOGIE

VRIJDAG 10 JANUARI VAN 10:00 – 12:00 UUR

👉 Je hebt een Excel file met data over de verkoopkosten?

👉 Je hebt een SharePoint list met data over de uitgaven voor advertenties en LinkedIn campagnes?

👉 Je hebt een CRM oplossing waarmee je offertes en facturen maakt?

Je wilt een rapport maken waarin je in één opslag kan zien wat de ROI is uit je marketing- en verkoop-kosten. Dan sta je voor een paar aardige uitdagingen. 

Met al die “scharreldata” kan het lastig zijn om betrouwbare marketing & verkooprapportages te maken.

Als je copieen gaat maken van de data bestaat het gevaar dat je gaat werken met verouderde data zodat je rapportages onbetrouwbaar zijn. Maar er zijn natuurlijk nog meer uitdagingen.

Hoe match je de datum uit die verschillende data bronnen.  Kortom een datawarehouse is een must als je de weg inslaat naar datagedreven werken. Een Datawarehouse opzetten en inrichten is eenvoudiger dan je denkt. Dat komt door de Low Code Technologie. 

1. Verbeterde datakwaliteit: Het herkent en corrigeert automatisch fouten in de data, wat leidt tot betrouwbare en nauwkeurige informatie.

2. Snellere en nauwkeurigere rapportages: Door data centraal te ordenen, kunnen rapporten snel en efficiënt worden gegenereerd.

3. Eén bron van waarheid: Het combineert data uit verschillende bronnen, waardoor een consistent overzicht ontstaat.

4. Inzicht in historische data: Het maakt het mogelijk om trends te herkennen door historische gegevens te bewaren en te analyseren.

In deze workshop voor dummies bouwen we met de genoemde data een eenvoudig datawarehouse. We gebruiken daarvoor Microsoft 365 Dataverse. Met de kennis kun je natuurlijk ook aan de slag met andere Low Code platformen. Er is geen ervaring verreist, maar natuurlijk ben je handig met Microsoft 365 en heb je toegang tot het Power Platform.

Voor een data-gedreven organisatie heb je technologie nodig om data te verzamelen, het primaire doel van je CRM.

Wat zijn de kernwaarden van jouw CRM strategie?

Dit is een tijdperk voor actie, niet voor aarzeling. Het is tijd om koers te zetten naar een data-gedreven toekomst. Dit is geen fictie, maar een realiteit binnen handbereik. Je hebt de visie, de middelen en nu de routekaart.
FlorisNew

365 CLOUDHOUSE

KVK: 62007955

BTW: NL001 551 225 B64

IBAN: NL60 ASNB 0782 5087 82