Samenwerken marketing & sales is cruciaal

CRM moet alle disciplines verbinden, ook klantenservice en HR, daarvoor is een centraal platform zoals SharePoint de oplossing.

Het is een essentieel hulpmiddel voor elk bedrijf dat streeft naar uitmuntendheid in klantenservice en -tevredenheid.

KRACHT VAN SOCIAAL INTRANET

Digitale CRM werkplek waar je ook bent.

1 Centraal CRM platform voor alle disciplines. Het startpunt van de dag met alle apps en tools op 1 centrale plek. 

Het Sociaal Intranet zorgt voor verbinding en interactie met alle teams. Ook het management heeft geen excuus meer, alle belangrijke rapportages vinden ze op jouw  intranet. 

Het verbinden van marketing en sales om een verbond te smeden met de klant wordt nu wel heel gemakkelijk gemaakt.

sociaal intranet crm

CRM COMMUNITY

Een community om betrokkenheid van CRM te bevorderen en de gezondheid van engagement meetbaar te maken.

RESPONSE MARKETING

Rapportages van inbound marketing, aantal nieuwe klanten, omzet periode, forecast en nog veel meer.

OBJECT BIBLIOTHEKEN

Alle digitale objecten en bestanden in overzichtelijke bibliotheken met zoekfuncties.

NEWSFEED

Nieuws, updates, trends en feedback, altijd op de hoogte en alleen wat voor jou belangrijk is.

KRACHT VAN REAL-TIME DATA

Metrics die altijd de juiste data bevatten online in jouw sociaal intranet!

Het Floris CRM Sociaal Intranet bevat alle belangrijk rapportages voor marketing en sales. Verbonden met de CRM database geven deze rapporten real-time data vrij op elk moment.

Dit rapport geeft de response weer op jouw inbound marketing response; hoeveel nieuwe opportunities per branche, verkoper en grote van de organisatie. Nooit meer stressen voor een ingelaste vergadering, nooit meer ad-hoc rapportages maken!

Waarom moet CRM een community zijn, een platform op een sociaal intranet!
Hoe SharePoint Sociaal Intranet je gaat helpen om alle teams te laten samenwerken.
Een digitale werkplek is de som van een traditioneel intranet en sociaal intranet en webbased software.
Hoe gaan teams samenwerken door een sociaal intranet? 5 voorbeelden uit de praktijk!
Elk teamlid heeft het laatste nieuws over de klant of project, er is maar 1 Startpunt en 1 dashboard voor alles!
Verkopers hoeven geen rapporten te maken, management participeert in CRM, ze zoeken zelf de rapporten op.
Never walk alone thought leadership strategie, Gebruik waardevolle inzichten van alle leden van je team.
Voor je collega iets oplossen, omdat alle digitale objecten in 1 centrale bibliotheek liggen opgeslagen.
Proactief ondersteunen gebruikers, want er is geen wildgroei van apps en tools. Dat maakt alles beter beheersbaar!
Een sociaal intranet versterkt communicatie, waardoor betrokkenheid voor CRM verbeterd. Dan ga je de investering terugverdienen!
Vorige slide
Volgende slide

365 CLOUDHOUSE

KVK: 62007955

BTW: NL001 551 225 B64

IBAN: NL60 ASNB 0782 5087 82

06 409 549 40