CRM op een eiland, voorbehouden aan marketing en sales, is geen goede strategie. Bovendien werken marketing en verkoop vaak slecht samen. Marketing heeft geen enkele binding met de klant.
Met het Floris Sociaal Intranet breng je communicatiestromen samen, zodat ze elkaar versterken. Nu SEO steeds minder goed werkt en organisaties overstappen naar inbound marketing wordt de verbinding tussen marketing en sales cruciaal.
Floris Sociaal Intranet laat alle disciplines beter met elkaar samenwerk. Zelfs het management heeft geen
excuus meer nu alle essentiële verkoop en marketing rapportages op dit platform te vinden zijn. Er worden geen vervelende ad-hoc rapportages meer gemaakt door verkopers! Vanzelfsprekend moeten ook andere disciplines aanhaken, zoals klanten service. Uitdagende stap is dat ook klanten op dit portaal aanhaken.
Maar maak van CRM vooral een Agile project met heldere duidelijke stappen en een haalbare doelstelling! Anticiperen is belangrijker dan het volgen van een plan.
1 Centraal CRM platform voor alle disciplines. Het startpunt van de dag met alle apps en tools op 1 centrale plek.
Het Sociaal Intranet zorgt voor verbinding en interactie met alle teams. Ook het management heeft geen excuus meer, alle belangrijke rapportages vinden ze op jouw intranet.
Het verbinden van marketing en sales om een verbond te smeden met de klant wordt nu wel heel gemakkelijk gemaakt.
Een community om betrokkenheid van CRM te bevorderen en de gezondheid van engagement meetbaar te maken.
Rapportages van inbound marketing, aantal nieuwe klanten, omzet periode, forecast en nog veel meer.
Alle digitale objecten en bestanden in overzichtelijke bibliotheken met zoekfuncties.
Nieuws, updates, trends en feedback, altijd op de hoogte en alleen wat voor jou belangrijk is.
Het Floris CRM Sociaal Intranet bevat alle belangrijk rapportages voor marketing en sales. Verbonden met de CRM database geven deze rapporten real-time data vrij op elk moment.
Dit rapport geeft de response weer op jouw inbound marketing response; hoeveel nieuwe opportunities per branche, verkoper en grote van de organisatie. Nooit meer stressen voor een ingelaste vergadering, nooit meer ad-hoc rapportages maken!
365 CLOUDHOUSE
KVK: 62007955
BTW: NL001 551 225 B64
IBAN: NL60 ASNB 0782 5087 82