De Floris CRM community is een discipline om de gezondheid van CRM te bevorderen en dat ook meetbaar te maken. De interactie en communicatie van de teamleden is een graadmeter voor de gezondheid van het CRM traject. Het doel is de communicatie en interactie te verbeteren en het rendement is het resultaat, een gezonder CRM project.
CRM projecten kunnen behoorlijk uit de hand lopen qua kosten en duur. Zoals elk omvangrijk project gaat ook een CRM project over verandering, daar zit niet iedereen op te wachten. Escalatie van weerstand, dat er natuurlijk altijd is, kan een CRM project doen mislukken. We willen je helpen het success van Floris CRM te borgen, dat doen we natuurlijk samen en dat is geen hogere wiskunde.
Het bevorderen van interacties en communicatie in de community om engagement van CRM te versterken. Het meten van interacties en communicatie in de community. Uiteindelijk wil je een score om te zien of er verbetering is.
DEZE VIJF ELEMENTEN VORMEN SAMEN DE CRM HEALTH SCORE
Dit meet het aantal bezoeken en het gebruik van CRM. Regelmatige bezoeken duiden er op dat CRM een onderdeel is van dagelijkse werkzaamheden.
Worden vragen van gebruikers binnen de norm beantwoord? Zijn er actieve bijdragen voor verbetering?
Dit meet hoe goed berichten worden gelezen en of worden gepost. Goede communicatie versterkt CRM engagement.
Hoe krachtig is de interactie met klanten, wat is de score engagement, welke vragen hebben ze?
We roepen CRM is agile, maar binnen welke termijn worden nieuwe functies opgeleverd en problemen opgelost?
Teams die als een geoliede machine samenwerken aan en met CRM zorgen voor de optimale communicatie en interactie met prospects en klanten. Dat komt direct ten gunste van customer engagement. Dat heeft natuurlijk effect op de omzet, dat kan niet anders. Klanten worden ambassadeurs en zorgen weer voor nieuwe klanten. Als CRM optimaal werkt komt dit altijd ten goede van het bedrijfsresultaat!
365 CLOUDHOUSE
KVK: 62007955
BTW: NL001 551 225 B64
IBAN: NL60 ASNB 0782 5087 82