HOE ONTWIKKEL JE EEN CRM STRATEGIE17 mei 2024/Het ontwikkelen van een CRM-strategie (Customer Relationship Management) is een belangrijk proces dat kan helpen bij het stroomlijnen van…Read More
5 HELE GOEDE REDENEN OM DE CRM AGENDA TE GEBRUIKEN17 mei 2024/5 HELE GOEDE REDENEN OM DE AGENDA VAN CRM TE GEBRUIKEN Historische context De agenda houdt een logboek bij…Read More
HOE MAAK JE VAN KLANTENSERVICE EEN MARKETING TOOL17 mei 2024/IS JE KLANTENSERVICE EEN MARKETING TOOL? Het omzetten van storingen in een marketingtool is een slimme strategie om klantbetrokkenheid…Read More
WAT IS HET DOEL VAN CRM27 november 2023/Het doel van CRM is voor elke organisatie anders maar er zijn natuurlijk veel overeenkomsten. Het ondersteunen van new…Read More
WAT IS CRM26 november 2023/Wat is CRM? Definitie CRM: Customer Relationship Management, beheer van klantrelaties, dat wist je natuurlijk al. Inmiddels is deze…Read More
WAT ZIJN DE BENEFITS VAN CRM26 november 2023/10 Benefist van een succesvolle CRM implementatie Excellente communicatie. Alle leden van het team werken met dezelfde data aan…Read More