HOE BEWAAK JE DE BALANS TUSSEN MENS EN TECHNOLOGIE

MAAK HET VERSCHIL MET EEN CUSTOMER ENGAGEMENT STRATEGIE

Met alle klanten en ook prospects heb je een ijzersterke persoonlijke band opgebouwd. Ze zijn onder de indruk van jouw kennis en vsie, het zijn ambassadeurs van jouw bedrijf geworden. Ze zorgen zelfs voor nieuwe klanten.

Ze zijn lid geworden van jouw community en ze helpen elkaar met de vraagstukken waar zij in deze wereld mee te maken hebben. Ze zijn zo sterk met jou merk verbonden dat ze het niet in hun hoofd halen om te vertrekken of om “rond” te kijken.

In deze digitale wereld is het belangrijker dan ooit om het menselijke aspect van zaken doen en de persoonlijke interactie met je doelgroep (klanten) te behouden en te versterken. En daar kun jij gemakkelijk het verschil maken met de concurrentie door een degelijke strategie te hebben op Customer Engagement.

crm sociaal intranet

ZET JIJ DE KENNIS OVER KLANTEN STRATEGIES IN?

Hoe zou je de relatie met je klanten beschrijven? Persoonlijk, of juist onpersoonlijk? Emotioneel of rationeel? Digitaal of analoog? Zijn jouw klanten écht betrokken, of gewoon tevreden? En hoeveel weet je eigenlijk van de klant en zet je deze kennis strategisch in?

JE BENT PROACTIEF RICHTING PROSPECTS

DAT IS MET ZERO-CLICK CONTENT BEST LASTIG

Voordat de prospect een verkoper belt voor hulp heeft hij al 70% van het kooptraject afgelegd. Informatie vergaren, prijzen bekijken, content inzien op LinkedIn.

Prospects consumeren steeds vaker zero-click content, waardoor het lastig wordt ze traceren. Kunnen we de prospect nog beinvloeden in dat grijze gebied? Of wachten we totdat de prospect ons belt? 

Het is geen sinecure om prospects in dat grijze vlak ook wel dark social genoemd, te traceren en ze proactief te beinvloeden. 

 

crm platform

365 CLOUDHOUSE

KVK: 62007955

BTW: NL001 551 225 B64

IBAN: NL60 ASNB 0782 5087 82

06 409 549 40